Reklamation

Reklamation

Vi beklager selvfølgelig, at du har fået en vare, som er gået i stykker eller har fejl/mangler. Ifølge købeloven har du 24 måneders reklamation på alle varer.

Du skal rette henvendelse til os hurtigst muligt efter, at du har opdaget, at der er et problem med varen. Du kan anvende den vedlagte returseddel til returnering af din defekte varer, og vi vil ved modtagelsen tage stilling til reklamationen.

Du bedes også vedlægge foto af varen.

Returforsendelsen er naturligvis fragtfri for dig, når du blot udfylder vores forudbetalte returlabel, hvis reklamationen er berettiget.

Når du returnerer varen, bedes du sammen med pakken udfylde retursedlen samt angive ordrenummer, og hvad reklamationen drejer sig om.

En godtaget reklamation vil blive afsluttet med et tilbud om en ny vare, såfremt vi har den på lager, få varen repareret, afslag i prisen eller til sidst pengene tilbage.

Du er også velkommen til at skrive til os på følgende mail: kundeservice@loopdeloop.dk

Bemærk venligst, at du bedes kontakte os, så snart du opdager fejlen.